نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام ماهم خوبيم .
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    الان كه فكر ميكنم ميبينم خرج زندگي خيلي بالاست .....
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام شبنم جون نبودي ؟
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    حالا كي گفت نگران شديم ؟ :surprised:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چون غريبه نيستي آموزش رايگان واست ميزارم خوبه ؟
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلاممممممممممممممم
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من جا موندم سلام به همگي
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .از همه يه بار اين سوالو پرسيدم چه خبرا؟
  9. E

    سلام .واقعا خوشحالم كه تو اين وضع جامعه هنوزم كسايي پيدا ميشن كه پيرو ولايت باشن .اميدوارم هميشه...

    سلام .واقعا خوشحالم كه تو اين وضع جامعه هنوزم كسايي پيدا ميشن كه پيرو ولايت باشن .اميدوارم هميشه موفق باشيد.
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام شما لطف دارين.
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يه مشكل فني : چرا وقتي من ميخوام پاسخ جندگانه بدم يكي تو كادر ميره اون يكي بيرون ميمونه؟:mad:
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    عجب... من اگه استادتون بودم همون روز اول یه امتحانی می گرفتم که خستگی تعطیلات از تنتون در بیاد :D من برم... وقت خوشی براتون آرزو میکنم.... خوش باشید:gol: پس خيلي خوش شانسيم كه نيستي :D خدانگهدار
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آره واقها دانشجوهاي قديم تا لنگ ظهر نمي خوابيدنو اينهمه ناز نمي كردن كه مريضن..... واقعا حق داري
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اصلا تو تعطيلات تونستيد چيزي بخونيد ؟ من خودم كه فقط از پس آمار و شيمي اومدم جلسه دوم بعد عيد امتحان ميان ترم .آخه تورو خدا انصاف؟؟
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من كه حسم دو جانبس: 1.بد چون از سر صبح تا عصري بايد سر كلاس باشم 2.خوب چون بازم ماجراهاي بروبچ دانشگاهي...تو خونه حوصلم سر رفتن .... البته من از پس فردا ميرم:redface:
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام ماهم تازه رسيديم
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .از شما چه خبر؟
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    حالا خودش خوش به در ميشه؟:D
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .13 بدر خوش ميگذره؟؟
بالا