عجب... من اگه استادتون بودم همون روز اول یه امتحانی می گرفتم که خستگی تعطیلات از تنتون در بیاد :D
من برم... وقت خوشی براتون آرزو میکنم....
خوش باشید:gol:
پس خيلي خوش شانسيم كه نيستي :D
خدانگهدار
من كه حسم دو جانبس:
1.بد چون از سر صبح تا عصري بايد سر كلاس باشم
2.خوب چون بازم ماجراهاي بروبچ دانشگاهي...تو خونه حوصلم سر رفتن ....
البته من از پس فردا ميرم:redface: