نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    حرف بد نزن .بدآموزي داره
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه داداشي به تو كه جسارت نكردم گفتم يكي به دوستاي دانشگاهيمون اضافه شه فقط همين :cry: يه ساختمون داريم واسه كلاساي عمومي كه از هر رشته اي ميان اگه اتفاقي ديدمش سلامتو ميرسونم ميگم ما تو نت فاتحه داديمو حلواتم خورديم :biggrin:
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واقعا داداشته يا شوخي كردي .من كه اگه همچين داداش بي ملاحظه اي داشتم خودم خفش ميكردم. :D مردمو اينجا كاشته خودش رفته سلف :mad:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه كي هست ؟ چي ميخونه ؟ تو دانشگاه سراسري پرديس نازلو ؟اگه بچه باحاليه برم پيداش كنم
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يكي نيست بگه آخه الانم وقت سلف رفتن بود؟
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو مشخصات منو خوندي .من اهل اروميه ام پس يعني تركم :mad: :cry: :smile:
  7. E

    الان اومدم

    الان اومدم
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ببينم مگه ديدن شما دوتا باهم چه صفايي ميتونه داشته باشه راستي آقا امير يادم رفت بگم سلام (بي ادبي نباشه)
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    منم هستم من كجارو بيارم پايين :D ببخشيد يه كاري واسم پيش اومد مجبور شدم زود برم واسه همون دير شد حميد چون از اين سوال بدت مياد ميپرسم:حالت خوبه
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام چرا نيستيد؟:surprised:
  11. E

    درد دلی با صاحب الزمان(حضرت مهدی عج)

    آقا جون ميدونم لياقت ندارم كه اگه داشتم ..... من كه دارم سعي ميكنم اون راهي رو كه گفتي برم . ولي يه مشكل دارم فكر ميكنم با يه نماز و روزه ... ميتونم بهت برسم درسته ماها بد ميكنيم اينم همگي خوب ميدونيم كه :هر رفتني رسيدن نيست اما براي رسيدن راهي جز اين نيست.
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .سمانه جون خاله شدنتو تبريك ميگم .
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من رفتم .شبتون بخير :gol:
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واسه چي داريد جوب لايه چرخ مردم ميكنيد:mad: آقا افشين اصلنم ايهام نداره :smile: :biggrin:( بچه ها فقط به جاي الهام گفت نسيم )
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .داري ميري ماروهم دعا كن . خوش بگذره خدافظ
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    همه رفتن تو هنوز اينجايي ؟
بالا