شب خيلي خوبي درست كوتاه بود ولي همينم خيلي خوشحالم كرد براي چند دقيقه دوباره دوستاي قديمي دور هم جمع شديم
شب همگي خوش
خواباي خوب خوب ببنيد;)
يا حق:gol:
خب بده من ميسازم برات:)
اگه شما خونه بسازي اون وقت منم بايد برم كارا كامپيوترا رو انجام بدم:D
اره جاي ارامشم خالي تا جنگ شروع كنه:D
سلام ب
بفرما منتظريم;)
سلام بر ابجي باران گل
خوبي؟