بازي رو ديدي؟بيستا شوت توي چهارچوب داشت......در مقابل سه تا شوت نوي چهار چوب...
من نميدونم هر دروازباني ميخوره به تور ما شاخ ميشه ...هر دروازباتي ميخوره به تور شما سوتي ميده:D
خدايي كل شوتاي توي چهار چوب چهار تا بازي اخر شما رو روي هم بزاريم بيستا ميرسه:D