سلام دوست عزيز:gol:
تاپيك شما زياد مشكل نداشت ...سابقه اينجور تاپيك ها نشون داده كم كم تو اينجور تاپيك ها شروع به توهين ميشه
بازم اگه قول بدين مسئوليت تاپيك رو به عهده بگيرد و اگه مشكلي پيش اومد به من بگيد تا حذف كنم تاپيك رو برميگردونم;)
اين چه حرفيه ارش جان امشب خيلي شلوغه حق داري;)
شبت بخير ابجي
خواباي خوب خوب ببني:gol:
به به خورشيد از كدوم طرف در اومده انقدر كاري شدي ...قبلا ميشستي اون بالا كرسي فرماندهي مي كردي:D