ممنون مهدي جان منم سال جديد رو پيشاپيش بهتون تبريك ميگم و اميدوارم سال خوبي داشته باشي:gol::gol:
درباره اون تاپيك هم بايد ببخشي بي خبر از حالت مهم در اوردم براي اين هفته هاي قرار چندتا تاپيك جديد مهم بشه به خاطر همين حداقل تا بعد از عيد از حالت مهم خارج شده بعد از عيد اگه دوست داشته باشي ميتونيم...