نتایح جستجو

  1. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  2. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  3. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  4. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  5. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  6. فرهيخته

    ممنون دوست عزيز :gol::gol::gol:

    ممنون دوست عزيز :gol::gol::gol:
  7. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  8. فرهيخته

    سلام مهسا جون من به تو راي دادم;)

    سلام مهسا جون من به تو راي دادم;)
  9. فرهيخته

    همایش ها و کنفرانس های معماری

    بله كاملا درسته اما پيش از اون ساختمان شمس العماره بود كه در اون از فلز استفاده شد اما ساختمان پلاسکو تهران هم اولين ساختمان تمام فلزي ايران به شمار مي ره.ممنون.لطفا سوال بعدي.
  10. فرهيخته

    آره واقعا غم انگيزه...!!!!:cry:حقيقتش من اينو از سيستم خواهرم برداشتم.دقيق نمي دونم از كجا...

    آره واقعا غم انگيزه...!!!!:cry:حقيقتش من اينو از سيستم خواهرم برداشتم.دقيق نمي دونم از كجا آوردش.بايد 1 آماري بگيرم.(فقط به خاطر تو....):D
  11. فرهيخته

    پل ها Bridges

    * پل مدرن پاسالار اسپانيا* Bgstudio , معمار اسپانیایی این پل حلقه وار را تکمیل نموده که شهر باستانی آلیکانته و ساحل را بر روی رودخانه ای شلوغ پیوند میدهد. پل Pasarela del Postiguet فرم منحنی دارد و در شب با چراغهای LED داخلی روشنایی بخش رودخانه میشود . ساختار موجود تعریف جدید از زیبایی...
  12. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  13. فرهيخته

    آره خودشه ;) مرسيييييييييي:w17:

    آره خودشه ;) مرسيييييييييي:w17:
  14. فرهيخته

    همایش ها و کنفرانس های معماری

    مرحله3_سوال27 اولين ساختمان ساخته شده در ايران با سازه فلزي را نام ببريد؟
  15. فرهيخته

    سلام....:razz: از اونا مي خوام!!!!

    سلام....:razz: از اونا مي خوام!!!!
  16. فرهيخته

    :razz: .....!!!!! :w47:

    :razz: .....!!!!! :w47:
  17. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  18. فرهيخته

    [IMG]

    [IMG]
  19. فرهيخته

    بابا آواتار قشنگ...بابا داف مو فرفري....;):smile:

    بابا آواتار قشنگ...بابا داف مو فرفري....;):smile:
بالا