سلام بر شما.اولين نكته كه به نظرم اومد سنگ هايي كه در نماي بيروني استفاده شده كه اگر در نماي ساختمان تركيب مي شد منهاي در نظر گرفتن هزينش!خيلي كار شيك تري مي شد مخصوصا رنگ سفيدش كه به تنهايي هم بسيار زيبا در مي آيد.به نظر من براي نماي بيروني كه به كوچه يا خيابون راه داره اين كار شما يك ريسك...