چه جمله زيبا و حكيمانه اي.بسيار عالي اما مسلما همه دور انديشي و قدرت درك بالاي امام راحل را نداشته و نداريم كه بتوانيم مسائل را با دقت ايشان بررسي كنيم و دچار مشكل نشويم.براي همين اي كاش ايشان معيار ها و مصاديق يك دانشگاه حقيقي را مي فرمودند تا به درك بهتري از اين موضوع مي رسيديم .ضمن اينكه در...