نتایح جستجو

  1. مرسی خانومی عید توهم موبارک باشههههههه [IMG]

    مرسی خانومی عید توهم موبارک باشههههههه [IMG]
  2. تفلدت مو بارککککککککککککککککککککککککککککککککک.....هوراااااااااااااااا..

    تفلدت مو بارککککککککککککککککککککککککککککککککک.....هوراااااااااااااااا..
  3. [IMG]

    [IMG]
  4. [IMG]

    [IMG]
  5. [IMG]

    [IMG]
  6. [IMG]

    [IMG]
  7. من هرگز نخواستم از عشق افسانه اي بيافرينم، باورکن من مي خواستم که با دوست داشتن زندگي کنم...

    من هرگز نخواستم از عشق افسانه اي بيافرينم، باورکن من مي خواستم که با دوست داشتن زندگي کنم کودکانه و ساده و روستايي من از دوست داشتن فقط لحظه ها را مي خواستم آن لحظه اي که تو را بنام مي ناميدم من هرگز نمي خواستم از عشق برجي بيافرينم، مه آلود و غمناک با پنجره هاي مسدود و تاريک
  8. گفتند ستاره را نمیتوان چیند...و انها که باور کردند برای چیدن ستاره دستی دراز نکردند...اما باور...

    گفتند ستاره را نمیتوان چیند...و انها که باور کردند برای چیدن ستاره دستی دراز نکردند...اما باور کن..من به سوی زیباترین و دورترین ستاره دست دراز کردم ..وهرچند دستانم تهی ماند..اما چشمانم لبریز ستاره شد!
  9. ♥ مادر♥

    بی نهایت زیبا بود.... تنها عشق ................>>> مادر
  10. برگرفته از برگ برگ خاطرات ناخدا ویکی .. (قسمت سوم : روی نیمکت بی تو )

    عااااااااااااااااااااااااااالی بوددددددددددددددددد هم عکسا هم متنااااااااا...بارکلا به این ذوق..
  11. مرسی مژی جوووووووووون سوالای طراحی رو تونستی حل کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...سخته هااااا!:cry:

    مرسی مژی جوووووووووون سوالای طراحی رو تونستی حل کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...سخته هااااا!:cry:
  12. تست اعصاب و روان ؟!!؟!؟( همه بیان تو )

    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من هر سه تاشو پیدا کردم.....
  13. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/412038-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/412038-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
  14. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/412038-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/412038-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
  15. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/412038-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/412038-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
  16. سخنان تامل برانگیز

    این است ..... این است ..... این است زندگی: شکسپیر می‌گوید: من همیشه خوشحالم، می‌دانید چرا؟ برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم، انتظارات همیشه صدمه زننده هستند… زندگی کوتاه است… پس به زندگی‌ات عشق بورز… خوشحال باش… و لبخند بزن… فقط برای خودت زندگی کن… قبل از این‌که صحبت کنی » گوش کن...
  17. [IMG]

    [IMG]
  18. اوهوووووووووووووووووو سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیز دللللللل خوبی...

    اوهوووووووووووووووووو سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عزیز دللللللل خوبی عزیزممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  19. ممنون خوبم دیگه.. سلامتی دوستی..میگذرونیم با درسو دانشگاه!! شما چی خوش میگذره؟

    ممنون خوبم دیگه.. سلامتی دوستی..میگذرونیم با درسو دانشگاه!! شما چی خوش میگذره؟
بالا