نتایح جستجو

  1. شکر خوبیم.. شما خوبی برادر؟؟

    شکر خوبیم.. شما خوبی برادر؟؟
  2. بفرما.. خوش امدین.. سلام..

    بفرما.. خوش امدین.. سلام..
  3. فعلا شب همگی خوش..مرسی داداشی مهرداد...فعلا..

    فعلا شب همگی خوش..مرسی داداشی مهرداد...فعلا..
  4. من ماهرانه میزنم........این ضربه اخروووو...........اهانننننننن زدم...هورااا...

    من ماهرانه میزنم........این ضربه اخروووو...........اهانننننننن زدم...هورااا هوراااااااااااااااااااااااا
  5. خب بقیه بازی باشه فردا شب باشه داداش؟؟

    خب بقیه بازی باشه فردا شب باشه داداش؟؟
  6. معین بزن حالا تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    معین بزن حالا تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. ااااااااا نرفتتتتتتتتتت..فدای سرت من جبران میکنم!!بزن داداش

    ااااااااا نرفتتتتتتتتتت..فدای سرت من جبران میکنم!!بزن داداش
  8. همین توپه....بزن...سخت شده...من واررد نیستم...تو جا من بزن

    همین توپه....بزن...سخت شده...من واررد نیستم...تو جا من بزن
  9. معییییییییییین....بیااااااااااااا کمک...تو بزنننننننننننن:(

    معییییییییییین....بیااااااااااااا کمک...تو بزنننننننننننن:(
  10. آخخخخخخ جووووووووووووون

    آخخخخخخ جووووووووووووون
  11. حالا نوبته منه/؟..حالا منننننننننننننن میزنم........تققققققققققققققققققق...رفت نرفت؟؟؟...

    حالا نوبته منه/؟..حالا منننننننننننننن میزنم........تققققققققققققققققققق...رفت نرفت؟؟؟...
  12. ای داد بیداد....معین منو تشویق کن انرژی بگیرم....داداشمم تشویق کن ولی منو بیشتر

    ای داد بیداد....معین منو تشویق کن انرژی بگیرم....داداشمم تشویق کن ولی منو بیشتر
  13. من زدم گل شد....1به هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

    من زدم گل شد....1به هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
  14. باشه داداش...بیاااااااااا.........بزار نشونه گیری کنم...عینکم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اهان...

    باشه داداش...بیاااااااااا.........بزار نشونه گیری کنم...عینکم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اهان دیدمش...زدم....کجا رفت؟
  15. نه برخورد فیزیکی لازم نیس...معین خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...کوشی؟؟حواست بیاد سرجاش بازیتو بکن!!

    نه برخورد فیزیکی لازم نیس...معین خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...کوشی؟؟حواست بیاد سرجاش بازیتو بکن!!
  16. ​ممنون از درخواستت داش اکبــــــــــــــــــــــــــر...

    ​ممنون از درخواستت داش اکبــــــــــــــــــــــــــر...
  17. چشم میگیرم..بسم ا...،حالا به سر کی باید اینو بزنم؟؟؟!!:D

    چشم میگیرم..بسم ا...،حالا به سر کی باید اینو بزنم؟؟؟!!:D
  18. منکه بلد نیستم...معین بلده...بگیرش درنرهههه

    منکه بلد نیستم...معین بلده...بگیرش درنرهههه
  19. سلام..بازی یه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام..بازی یه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  20. سلام ممنون از درخواستت...

    سلام ممنون از درخواستت...
بالا