You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
♥
شکر خوبیم..
شما خوبی برادر؟؟
-
♥
بفرما..
خوش امدین..
سلام..
-
♥
فعلا شب همگی خوش..مرسی داداشی مهرداد...فعلا..
-
♥
من ماهرانه میزنم........این ضربه اخروووو...........اهانننننننن زدم...هورااا هوراااااااااااااااااااااااا
-
♥
خب بقیه بازی باشه فردا شب باشه داداش؟؟
-
♥
معین بزن حالا تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
♥
ااااااااا نرفتتتتتتتتتت..فدای سرت من جبران میکنم!!بزن داداش
-
♥
همین توپه....بزن...سخت شده...من واررد نیستم...تو جا من بزن
-
♥
معییییییییییین....بیااااااااااااا کمک...تو بزنننننننننننن:(
-
-
♥
حالا نوبته منه/؟..حالا منننننننننننننن میزنم........تققققققققققققققققققق...رفت نرفت؟؟؟...
-
♥
ای داد بیداد....معین منو تشویق کن انرژی بگیرم....داداشمم تشویق کن ولی منو بیشتر
-
♥
من زدم گل شد....1به هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
-
♥
باشه داداش...بیاااااااااا.........بزار نشونه گیری کنم...عینکم کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اهان دیدمش...زدم....کجا رفت؟
-
♥
نه برخورد فیزیکی لازم نیس...معین خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...کوشی؟؟حواست بیاد سرجاش بازیتو بکن!!
-
♥
ممنون از درخواستت داش اکبــــــــــــــــــــــــــر...
-
♥
چشم میگیرم..بسم ا...،حالا به سر کی باید اینو بزنم؟؟؟!!:D
-
♥
منکه بلد نیستم...معین بلده...بگیرش درنرهههه
-
♥
سلام..بازی یه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
♥
سلام
ممنون از درخواستت...