همینو اصلاح میکنم..دی:
1.همین..قدش بالا 180 باشه..لاغر نباشه..دی:
خوش اخلاقو مهروبن باشه..
زن دوستو خونواده دوست باشه...دی:
خونواده هم شدیدا موافقم باید خوووب باشه....
اره دکترم نباشههههههههه....
فشنو قرتی نباشه..از پسرای قرتی بدم می یاد....مردونه بپوشه!!
تحصیلاتو جا انداختم....مهندس باشه...