اولا که من اعتراضم ماله چیزه دیگه بود....دوما شوما که نخوندی از کجا می دونی بار علمی نداشته....سوما تو هر سایت در پیتی که سرچش کنی حتی اگه محسناتش نباشه معایبش هست و یه مطلب 1 خطی پیدا می شه.....
من تو تالار گفت و گوی ازاد نزدم که هرکی نتونست مسائل پزشکیو درک کنه بیاد یه چی بگه و بره....... اره...