سیگار ازاده...دمه هر .....هر هر هر جایی که بری حتی شده 1 نخ هم بفروشن می فروشن و فندک هم میذارن که یارو حالشو ببره....تازه خیلیا کشیدنشو کلاس می دونن.....اره ازاده.......خطر داره....برای جسم...که نابود می کنه جسم رو.....و برای روح....که عامل اصلی برای افسردگی و گوشه نشینی که خودش باعث رکود...