کاری نداره که.........الان یادت میدم چه طوری از مخمصه و عذاب وجدان راحت شی......
ابتدا....سر 2 تا انگشت اشاره رو به طرف هم گرفته از هم دور کنید.....دور کردن(بستگی به این داره که چقدر می خوای جواب بگیری...اگه مصری که حتما جوابت در بیاد و باب میلت باشه حسابی از هم دورش کن)...................سپس...