یوزا حتما حفره افتاده تو پروفایلت...
من الان حرفای خوب خوب میزنم دیگه اینجوری قاطی نمیکنه سایت...
اینم یه یادگاری از یوزا برای همیشه.. این نامعلوم ها من رو باز به شک انداخت و ترسوند که نکنه یه یوزای دیگه ببینیم
گفتم گذشتت تحریف نشه...
برو عزیز جون به سلامت روش دیگه ای نداره مگه جای دیگه اپ کنی...
مشکل از منه.. ممنون زحمت کشیدی میدونم.. برو خوابای بهشتی ببینی و رویا و واقعیتت یکی بشه انشاللاه
فکر کنم خیلی وقته نشنیدم فرهاد.ولی دوست چرا که نه. ملینا میدونستی با رپید شیر مشکل دارم؟ امروز یه لینک دیگه بود که نتونستم دانلودش کنم همون ارور رو داد بد بخت شدم.. رپیدشیرم من رو قبول نمیکنه..
قرار نبود این چیزا اتفاق بیفته حاجی..ولی نمیدونم کی پی این بنا رو بد کار کرد که همه رو اسیرش کرد..
مرسی قشنگ و دلنشین و همزمان حزین بود نوشته ات..
اون "از یه جای خوبت" هم من رو کشته دیگه:redface: