یه چیزی بگم..اگه میخوای بنویسی.. کل نوشته رو در یک برداشت جواب بده .. چون این فاصله برای من هم سخته تا بتونم نوشته های اونروزم رو برا خودم حلاجی کنم. میدونی که گلها عمر کوتاهییدارند و تو مدت کمی میتونند اشکال گوناگونی رو نشون بدند..
کاری که دستم داد فاجعه ای بود . پسر بالدار طنابی به بازوش نیست
نباید فرستاده میشد یا نخواستین بفرستین.. استاد فرناز؟
سلام دوست دیروز و غریب امروز.. خوبی خوشی سلامتی..؟
امان از دست تکنولوژِ هر چقدر پیشرفت و بغرنج تر میشه آدم بیشتر میتونه دست هاش روباز ببینه در جامعه..
خیلی ممنون عکس هم قابل نداشت کار دستم داد...
شرمندن اولورام نازنین خانم... واللاه ه بیراز بوردا بیراز دا درس دا باشیم قاریشیپ آما گلیرم آزدان چوخدان..
سنین دا حوصله مو صلن یوخد و آخی.. سن شاغیل من بیکار... موزاحمته دیمز..[IMG]
یوخ؟
دوغوشدان دی-ییسن؟
آللاه شفاسین وئرسین .. پس گلح گلسن اورمیه یه ه
یوخ او عمه ات بود..
نگران نباش.. انشاللاه کی آللاه بیلهسینه شفاسین وئرر.. داریخما.. من یه عمو د اشتم اونم پارسال اوجور شد... رفت خوابید زیر خروارها خاک نباتی..
قضیه سی اوزوندو..گلح بیر نغیل کیتابی یازام بو یالنیز آغاشدان...
یعنی من چی میگم تو به کجا فکر میکنی.. اوجور..
خبر بد چی؟ بد نده؟ منم امروز یکی شنیدم البته یکی خواب بد در وردم دیده بوود همین..
یوخ یوللاماسان دا اولار... من یازارام سنین منیم بوینومدا بویوگ دوستلوخ حققی وار
قیترملی-یمgaytarmali
اینان هئچ کیمه یوخ.. ذاتن کیمسم یوخ ایندی.. یالنیز بیر آغاجام...
ای بابا.. گوروسن ایشیمی..
اونا بیر پیام وئریلیپ قوتولوپدو.. هره نین بیر دردی وار یولداش جان..
من نه دی-ییرم سن نه آختاریسان
سن آللاه ؟ بیر شعرین اولسا/شعر نو/ یازدا عکسی دا اولسون ها..
عوضینه سنین مدحینده بیرین سویله رم بویون صاباحدا...
قول قول
باشه برو مواظب خودت باشیا... همینجوری سرت رو نندازی بری///
شاید تا برگشتی ببینی من 120 کیلو شدم از فرط سیگار نکشیدن
شاید تو هم خوشحال و راضی بشی از دست این بنده خدات