منم شنبه هارو پاک میکنم.. ولی از سپید باید اجازه بگیرم.. من از سپید بیشتر از زن آینده ام میترسم.. ممکنه هر بلایی سرم بیاره ..حاجی خیلی خطرناکه باور کن..:cry:
بی نت من نیستم ها هنوز نت رو میخوام
first letter: (این جمله الان به ذهنم رسید.. تا چه حد فکر میکنی نون برادر میخوره)
سلام من در خدمت شما هستم.. هیچ بر تری نه در خونم نه نژادم و نه در موقعیت اجتماعیم حتی با تاریف رایج جامعه امروز وجود نداره.. پس با کفش پاشنه بلند هم اگه بیاید(یوحی جون خود عزیزت و دیگری که نمیشناسم) خیلی خوشحال...
حوری رو کسی ندیده واسه همین هر کس یه برداشتی داره..
بابا الان ما دوستیم دیگه مگه نیستیم.. یا باید شماره و آیدی و عکس و اینا هم رد و بدل کنیم تا قبول کنی دوستیم آره فرزانه خانم.؟
راستی خودت میترسیدی من فک کنم تو زشتی در حالی که نه من در مورد ذهنیت واقعیم از تو که نگفتم...
و در ضمن با دوست و رفیق...