خدا به هممون کمک کنه و توفیق تقوا بهمون بده بیاین برای هم دعا کنیم که از وسوسه های شیطان نفس در امان بمونیم و توفیق تذهیب نفس پیدا کنیم ، که دست روی دست گذاشتن و جمعه به جمعه پست سر گذاشتن فایده نداره باید دست به کار شد:gol:
بله پیشنهاد جالبیه ولی اینجا معمولا به نظر میاد افراد تمایلی به بحث های تخصصی ندارند ، من خودم به مباحث کنترل کیفیت علاقه مندم ولی تا مبحثی مطرح می شه سریعا یکی دو تا کتاب معرفی می شه و به بحث کشیده نمی شه ! تقریبا مباحث مطرح شده رفع تکلیف از کنارش گذشته می شه
تا اونجایی که من دیدم تاپیک زنگ...
سلام نگین عزیزم ، سال نو پیشاپیش مبارک باشه ، سال خوبی کنار خانواده ات سرشار از شادی و سلامتی و موفقیت داشته باشی ...
ممنون که وبلاگ قشنگت رو بهم معرفی کردی.
سلام. نصفه شب اومدی تو اینترنت چیکار؟:surprised:
مگه دختر این موقع شب میاد تو نت؟ دِ هاَ اَ :mad: :D
عسکت خیلی خوگشل بود میشی .سال نو شما هم مبارک. مواظب خودت باش گلم.
سلام دوستی با شما برام افتخاره ، ان شا الله که دوستای خوبی باشیم واسه هم. ممنون به خاطر add
منم براتون سال خوبی رو آرزو می کنم امیدوارم سال جدید سالی پر از موفقیت سلامتی و شادکامی باشه براتون.
قربونت برم ، خوشحالم که بهتری خیلی
فکر کردم از صبح نبودی رفتی سر مزار
خوش به حالت که خرید کردی من فقط مانتو خریدم ، اونم کلی گشتم !!! چند روز!!!
بقیه چیزا رو نپسندیدم :(
مبارکت باشه ببینم چیزایی که خریدی رو !!!