نتایح جستجو

  1. محمدیان

    بابا خوش سلیقه .... بابا عکس خوشگل ... سایت پیدا کردی به منم بده هااااا

    بابا خوش سلیقه .... بابا عکس خوشگل ... سایت پیدا کردی به منم بده هااااا
  2. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    جدا ؟؟ :surprised: من که از این چیزا بلد نیستم ! ولی توی سال چدید دیگه اسپم می کنم . ;) چقدر حرف گوش کنم ! :redface:
  3. محمدیان

    ونوس جان عصر پنجشنبه بود یاد عزیزای از دست رفته ات افتادم خدا بیامرزدشون و قرین رحمت قرار شون...

    ونوس جان عصر پنجشنبه بود یاد عزیزای از دست رفته ات افتادم خدا بیامرزدشون و قرین رحمت قرار شون بده . ان شا الله امسال سال خیلی خوبی پر از شادی و خوشبختی داشته باشی ...
  4. محمدیان

    مرسی گلم بابت معرفی سایت، ببخشید نتونستم کمکت کنم عزیز

    مرسی گلم بابت معرفی سایت، ببخشید نتونستم کمکت کنم عزیز
  5. محمدیان

    :biggrin: بابا شما حرفه ای هستین ! ما صنایعی ها بی سوادیم با همین عکسایی که تو گوگله هم حال می...

    :biggrin: بابا شما حرفه ای هستین ! ما صنایعی ها بی سوادیم با همین عکسایی که تو گوگله هم حال می کنیم :redface: از یه مهندس کامپیوتر مثل خودت سوال کن خوب :smile:
  6. محمدیان

    من همیشه از گوگل سرچ می کنم در چه رابطه ای می خوای کمکت کنم ؟

    من همیشه از گوگل سرچ می کنم در چه رابطه ای می خوای کمکت کنم ؟
  7. محمدیان

    خواهش می کنم عزیزم وظیفه بود ، یه دونه آبجی که بیشتر نداریم کاش توی این سال ما بتونیم خودمون...

    خواهش می کنم عزیزم وظیفه بود ، یه دونه آبجی که بیشتر نداریم کاش توی این سال ما بتونیم خودمون رو لایق حضور آقا کنیم :(
  8. محمدیان

    سجاد عزیز خوش اومدی . . . همه با هم به احترام Spow

    سلام گرچه باهاتون برخورد نداشتم ولی بازگشت دوباره تون خیلی خوشحالم کرد :redface: امیدوارم سال خوبی داشته باشید :gol:
  9. محمدیان

    سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم ، بهترین ها رو براتون آرزو می کنم

    سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک می گم ، بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
  10. محمدیان

    سلام خانومی عالی بود ، نوشته خودت بود ؟ منو از دعا فراموش نکن

    سلام خانومی عالی بود ، نوشته خودت بود ؟ منو از دعا فراموش نکن
  11. محمدیان

    درد دلی با صاحب الزمان(حضرت مهدی عج)

    بغض گلوم رو گرفته فقط می تونم بگم عالی بود. التماس دعا :gol:
  12. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    منو اسپم ؟:whistle: اصلا این اصپم که می گید چی هست ؟ :D
  13. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    نخیر بی تقصیر نیستی تو تاپیک می زنی آقا مهدی و آقا محسن هم اسپم می کنن :biggrin: فکر می کنم یه حلالیت هم از مدیر گفتگوی آزاد بگیرید بد نیست :D
  14. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    تاپیکی آقا محسن و آقا مهدی و صبا جان توش باشن سریع به یه چشم بهم زدن می رسه به 3000 صفحه ! :D موضوعشم فرقی نمی کنه خودشون موضوع سازی می کنن :biggrin:
  15. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    ماشا الله چه دل بزرگی دارید شما :surprised:
  16. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    همه چقدر کمبود ماچ دارن :surprised: خوب کردید ازشون دریغ نکردید :surprised: :biggrin:
  17. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    بله شکلک رو نگاه کنید همشون کچلن! :biggrin: :w36:
  18. محمدیان

    :gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol:
  19. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    قرار شد فقط آقا مهدی رو ماچ کنید همه پسرای باشگاه رو ماچ کردید که :surprised:
  20. محمدیان

    تاپيك قهر و آشتي 88!!

    :biggrin: خیلی تخسید :biggrin:
بالا