ونوس جان عصر پنجشنبه بود یاد عزیزای از دست رفته ات افتادم خدا بیامرزدشون و قرین رحمت قرار شون بده .
ان شا الله امسال سال خیلی خوبی پر از شادی و خوشبختی داشته باشی ...
:biggrin: بابا شما حرفه ای هستین ! ما صنایعی ها بی سوادیم با همین عکسایی که تو گوگله هم حال می کنیم :redface:
از یه مهندس کامپیوتر مثل خودت سوال کن خوب :smile: