ولی به نظرم ایشون هم موافقن که خانوم وظیفه ای در انجام کار منزل نداره ، فکر می کنم بحث ایشون سر گرفتن یا نگرفتن خدمتکاره ، ایشون شرایط خاصی در مورد گرفتن خدمتکار در نظر می گیرن ولی من از مرجعم که پرسیدم شرایطی مطرح نکردن و به طور کلی گفته بودند که بلامانع هست .
با ایشون صحبت کردم قرار شد سوال...