منم دلایلم رو بگم :
اولا کسی که خدا رو قبول داره به کرات به خواندن نماز تاکید شده پس حرفاش رو هم باید قبول داشته باشه .
در ضمن من فکر می کنم این همه تو روز کارهای مختلف انجام می دیم دیگه سر جمع نیم ساعت با مخلوق حرف زدن کار سختی نیست.
معمولا هم کسی که کاری برای آدم انجام می ده ، ازش تشکر...