1- زیاد اهل فیلم نیستم ولی از بین اونهایی که دیدم
مرثیه برف ، یه فیلم معنا گراست که به زبان کردی با زیر نویس فارسی هست ، فرهنگ مردم کرد رو خیلی عالی به تصویر می کشه و ... . من جشنواره فجر دیدم این فیلم رو اگه گیرش آوردید به منم بدید! :D
سنتوری رو هم خیلی دوست داشتم
مسیر سبز The Green...