فکر کنم جاری هم شدیم!!
به نظر میاد برادر باشن....!!تو خوشگلی به بابا کینگ کنگشون رفتن!!
فقط خدا کنه تو اخلاق به باباشون نرفته باشن....
پ.ن:دلت بسوزه من خوشگله رو برداشتم!!
[IMG]
این سوال انحرافی بود!
در واقع همه خوشحالن...
فقط یه نفر این وسط نگرانه!
اگه گفتی کی؟!!
.
.
.
ردیف اول -نفر دوم از سمت چپ.....میترسه تو عکس نیفته!!
:gol:
خدای ما چه قشنگ میگه:
ويَوْمَ يَعَضُّ الظّالِمُ عَلى يَدَيْهِ...(فرقان-27)
.
.
.
خدایا کی میاد اون روز که ستمگران از حسرت دست به دندان گزند و بگویند ای کاش...؟!!....
کی؟!کی بقیه ی خودتو میفرستی؟
من منتظر گزیده شدن دستهای زیادیم!
منتظرم...
و
مطمئن!!
ممنون عزیزم!
ولی تو عکس دومی اون دوتا با هم دست نمیدن...حمیدی یه جای دیگه رو نگاه میکنه و اون آقا با کس دیگه ای دست میده!
بازم از لطفت ممنون عزیزم...خیلی ممنون!:gol:
عاشق اون عکس نمازم...
لطف دارین....
سید مرتضی که ناگفته است هنوز...هنوزم مظلومه!
حاج قاسمیم که خدا واسه ما جنگ ندیده ها و جنگ دیده ها حفظش کنه!
قدیانیم که حرف نداره کتاباش....نوشته هاش!
:gol: