اگرچه از سوریه برگشتیم؛ اما برنگشتیم. احمد هم باید برمیگشت. به او گفتیم: "برای چه به لبنان میروی؟ مگر امام نگفت برگردید". حاجاحمد گفت "اسرائیلیها آمدند سفارت ما را اشغال کنند. در آنجا اسنادی است که نباید به دست دشمن بیفتد" به او گفتیم: "تو چرا ناراحتی؟ً! پول و دلارش را سفیر لبنان میگیرد...