خیلی عالی.واقعا زیباترین جمله در مورد حقه که تا حالا شنیدم!!:gol:
.
.
.
و از وصایای حضرت علی به امام حسن مجتبی:
"در آن زمان که طمع یافتن، باعث هلاکت شود، یاس و نیافتن، عین یافتن است و به مقصود نرسیدن،عین رسیدن!!"
خیلی وصیت زیباییه...من هروقت به چیزی که فکر میکنم استحقاقشو دارم، نمیرسم، به این...