خخخخخخخخ
پارسال تابستون بابام میگفت تو واس چی درس نمیخونی
میگفتم پدر من الان تابستونه،کلاس نیس که،میگفت هرکدومو نمره ی کامل نیاوردی باید بخونی:|
منم لالا ندارم والا:D
معلم اول ابتدایی===>خانم بیات
معلم پنجم ابتدای===>خانم باروتیان
بعترین معلم=====>همه ی عزیزانی که بهم یه چیزی یاد دادن
انشالله هر جا که هستن موفق و پیروز باشن:gol: