درسته ..اون فصلی که دنیزلی سرمربیمون بود تیم بهترین بازیها رو ارائه میداد ..هر بازی حداقل 7 8 موقعیت گل داشتیم ..
حتی پارسال با وجود اون بازیکنا تو آسیا خیلی خوب نتیجه گرفت ...3 بازی 12 گل ..واقعا بدشانس بودیم پارسال از همه لحاظ ..ما خیلی راحت میتونستیم تو آسیا بالاتر بریم ....دنیزلی خیلی محبوبه...