نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    نه چه مشکوکی من کاملا ریلکسم ..:whistle:

    نه چه مشکوکی من کاملا ریلکسم ..:whistle:
  2. GAME_OVER

    باشه برو ولی فقط بزنش و برگرد درباره من چیزی نپرسی هاا..:D

    باشه برو ولی فقط بزنش و برگرد درباره من چیزی نپرسی هاا..:D
  3. GAME_OVER

    نههههه بابا خودتو کنترل کن ..:D

    نههههه بابا خودتو کنترل کن ..:D
  4. GAME_OVER

    هان غیرتی نشو حالا بابا ...:D

    هان غیرتی نشو حالا بابا ...:D
  5. GAME_OVER

    نه دیگه قبول نمی کنه ..تازه خیلییییی بداخلاقه ....:D

    نه دیگه قبول نمی کنه ..تازه خیلییییی بداخلاقه ....:D
  6. GAME_OVER

    نه خو وقت نداره ..تازه گفت فقط با ماماناتون حرف میزنم ..باباهاتون اصلاااااا..:D

    نه خو وقت نداره ..تازه گفت فقط با ماماناتون حرف میزنم ..باباهاتون اصلاااااا..:D
  7. GAME_OVER

    بابااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟:razz: اراجیف چیه اون واقعیتو میگه ..:D

    بابااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟:razz: اراجیف چیه اون واقعیتو میگه ..:D
  8. GAME_OVER

    هان نه بابا ...:D معلممون که خیلی منو دوس داره هی به بچه های دیگه میگه از سمیه یاد بگیرین ..درس...

    هان نه بابا ...:D معلممون که خیلی منو دوس داره هی به بچه های دیگه میگه از سمیه یاد بگیرین ..درس خون... زرنگ ..خوشکل ...:D
  9. GAME_OVER

    هان نه چیزی نشده .. یکم ناخوش احوالم ... خب خدا رو شکر .... :D

    هان نه چیزی نشده .. یکم ناخوش احوالم ... خب خدا رو شکر .... :D
  10. GAME_OVER

    سلام .. هییییی بد نیستم تو خوبی؟ چه خبرا ؟

    سلام .. هییییی بد نیستم تو خوبی؟ چه خبرا ؟
  11. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    واقعا این پزشک پرسپولیس خسته نباشه ...یه بار نشد دقیقا بگه بازیکن کی میرسه هی میگه انشالله به امید خدا پناه بر خدا .... هر روز بازیکنامون مصدوم میشن و مصدمیتشون خیلی طول میکشه اصلا معلوم نیست این دکتر چیکار میکنه ...:razz:.. همیشه هم تشخیصاش اشتباهه گفت سوسا هیچیش نشده بعد یه مدت گفت رباط پاره...
  12. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    ما که دیگه عادت کردیم بطور کاملا خودجوش هر تازه واردی که یه ساعت پیش عضو شده بیاد و اولین جایی که پیدا کنه تاپیک ما باشه ..اینا خیلی دلشون میخواد خودشونو بچسبونن به ما و بهشون افتخار هم کلام شدن بدیم ..:D
  13. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    :دی
  14. GAME_OVER

    بد نیستن میگذره همینجوری تکراری .. چرا حس و حالش نیست ؟ میخوای بهت بدم ..؟:D

    بد نیستن میگذره همینجوری تکراری .. چرا حس و حالش نیست ؟ میخوای بهت بدم ..؟:D
  15. GAME_OVER

    سلام آبجی ..خوبی؟پیدات نیست ؟

    سلام آبجی ..خوبی؟پیدات نیست ؟
بالا