واقعا این پزشک پرسپولیس خسته نباشه ...یه بار نشد دقیقا بگه بازیکن کی میرسه هی میگه انشالله به امید خدا پناه بر خدا ....
هر روز بازیکنامون مصدوم میشن و مصدمیتشون خیلی طول میکشه اصلا معلوم نیست این دکتر چیکار میکنه ...:razz:..
همیشه هم تشخیصاش اشتباهه گفت سوسا هیچیش نشده بعد یه مدت گفت رباط پاره...