تا وقتی پیشکسوتامونو داریم نمیتونم به موفقیت تیم امیدوار باشم ... بنظرم بیشتر به فکر منافع خودشونن تا پرسپولیس ...
مگه میشه هر مربی خارجیی بیاد پرسپولیس نتونه نتیجه بگیره ؟ ژوزه هم مثل بگوویچ و استانکو و کرانچار و ..... خراب شد...یعنی کاری کردن که زمین بخوره ..
اینم که یحیی با اختیار تام سرمربی...