دوست عزیز روند تیم رو به رشد بود ما تو 8 بازی پایانی 14 امتیاز گرفتیم ...در حالی که بازی با سایپا رو با بی عدالتی مساوی کردیم و 3 پنالتیمون گرفته نشد و پنالتی گرفته شده رو هم پولادی بیرون زد ...تیمی که میخواد قهرمان بشه بطور استاندارد باید از هر بازی حدود 2 امتیاز بگیره که ما تو 8 بازی پایانی...