نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    هی هر روز داری جزئیات تازه ای از این پرونده رو رو میکنی ....بگو کجاس ؟:w05:

    هی هر روز داری جزئیات تازه ای از این پرونده رو رو میکنی ....بگو کجاس ؟:w05:
  2. GAME_OVER

    نه اون خیلی خطریه .. اصلا نباید بهش نزدیک بشی ..:D

    نه اون خیلی خطریه .. اصلا نباید بهش نزدیک بشی ..:D
  3. GAME_OVER

    باز گیر دادی به معلمم ؟ خطریه هااا ..:D

    باز گیر دادی به معلمم ؟ خطریه هااا ..:D
  4. GAME_OVER

    هان من میخواستم بگم ماشین دیگه نمی خوام مهم اینه که بابام ازم راضیه ...:w05:

    هان من میخواستم بگم ماشین دیگه نمی خوام مهم اینه که بابام ازم راضیه ...:w05:
  5. GAME_OVER

    عه ؟؟ خو ماشین ..............................:D

    عه ؟؟ خو ماشین ..............................:D
  6. GAME_OVER

    آها ... هیچی تو نبودی یکی دیگه بوده من اشتباه کردم..:دی

    آها ... هیچی تو نبودی یکی دیگه بوده من اشتباه کردم..:دی
  7. GAME_OVER

    چرا پاک کردی اینا رو ؟

    چرا پاک کردی اینا رو ؟
  8. GAME_OVER

    ما داریم دعوا میکنیم ؟؟ چرا یه عده حد خودشونو نمیدونن ؟؟ :razz:

    ما داریم دعوا میکنیم ؟؟ چرا یه عده حد خودشونو نمیدونن ؟؟ :razz:
  9. GAME_OVER

    چی شده؟:huh:

    چی شده؟:huh:
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    آره به تیمی باختیم که همین چند هفته پیش فس فس شما رو لوله کرده بود و 2 هیچ باختین بهش ...اونم با یه لشکر مصدوم و محروم ...حداقل تو آزادی لوله نشدیم مقابل تیم جوون فولاد....جون به جونتون کنن کیسه کشین و بی جنبه و عقده دیده شدن دارین ...بابا دیدیمتون اینقد خودتونو به ما نچسپونین...
  11. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    بد بودیم واقعا ... خیلی بد بودیم اونا هم بد بودن و حقشون نبود ببرن اما ما نباید تو آزادی اینجوری بازی میکردیم .. و باز هم هنر این مربی که نمیدونم واقعا اون افتخارات رو چجوری آورده ...کاظمیان کاملا مشخصه که اضافه وزن داره اصلا نمی تونه بدوه ...باید از اول سیف الهی رو بازی میداد نمیدونم چرا به این...
  12. GAME_OVER

    سلام ..خوبی؟چطوریایی؟

    سلام ..خوبی؟چطوریایی؟
  13. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    باز هم حمایت های کم نظیر فدراسیون از تیم محبوبش .. باز هم حمایت های کم نظیر فدراسیون از تیم محبوبش .. 720 < 330! وقتی چند روز پیش تیتر زدیم، «فوتبال در سرزمین عجایب» ته دلمان کمی ناراضی بودیم که ای کاش می‌توانستیم حداقل کمی به این فضای فوتبال امید بدهیم اما اکنون با تصمیم سازمان لیگ در تعویق...
  14. GAME_OVER

    امپراطوری شهر باران(هواداران داماش گیلان)

    720 < 330! وقتی چند روز پیش تیتر زدیم، «فوتبال در سرزمین عجایب» ته دلمان کمی ناراضی بودیم که ای کاش می‌توانستیم حداقل کمی به این فضای فوتبال امید بدهیم اما اکنون با تصمیم سازمان لیگ در تعویق بازی استقلال و داماش دیگر می‌توان مطمئن شد که این بهترین توصیف بوده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاری...
  15. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    پرسپولیس حملـــــــــه کریم میخواد گل بزنه ... هی وای کریمو نداریم قاضی رو نداریم نوروزی رو نداریم کــی گل بزنه؟؟ کاظمیان بازی اول یه گل سه امتیازی زد خدا کنه این بازی آخر هم یه گل سه امتیازی بزنه ... خیلی راحت میتونیم ببریم فقط کافیه مث دو هفته قبل گل بد نخوریم ... پرسپولیس حملـــــــــه جواد...
  16. GAME_OVER

    مریمی جون شب خودتم بخیر ...:gol:

    مریمی جون شب خودتم بخیر ...:gol:
  17. GAME_OVER

    خو دیگه من برم .....شبت بخیر ....:gol:

    خو دیگه من برم .....شبت بخیر ....:gol:
  18. GAME_OVER

    عجب نقطه ضعفی داری ...[IMG] اصن من هی دوس دارم برات چایی بیارم ..:D

    عجب نقطه ضعفی داری ...[IMG] اصن من هی دوس دارم برات چایی بیارم ..:D
  19. GAME_OVER

    مـــــن؟؟؟؟؟[IMG] نه کو کجاست ؟ میگم چایی نمیخوری ؟ برم بریزم ؟[IMG]

    مـــــن؟؟؟؟؟[IMG] نه کو کجاست ؟ میگم چایی نمیخوری ؟ برم بریزم ؟[IMG]
بالا