بد بودیم واقعا ... خیلی بد بودیم اونا هم بد بودن و حقشون نبود ببرن اما ما نباید تو آزادی اینجوری بازی میکردیم ..
و باز هم هنر این مربی که نمیدونم واقعا اون افتخارات رو چجوری آورده ...کاظمیان کاملا مشخصه که اضافه وزن داره اصلا نمی تونه بدوه ...باید از اول سیف الهی رو بازی میداد نمیدونم چرا به این...