نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    نمیخوامممممم ....[IMG] خوتت چی فکر میکنی [IMG]

    نمیخوامممممم ....[IMG] خوتت چی فکر میکنی [IMG]
  2. GAME_OVER

    نهه من آبجی ندارم ..:D آره خو [IMG]

    نهه من آبجی ندارم ..:D آره خو [IMG]
  3. GAME_OVER

    نخیر نموخواد ..من باید یه دونه باشم ..[IMG] آره خیلییییی ..:D

    نخیر نموخواد ..من باید یه دونه باشم ..[IMG] آره خیلییییی ..:D
  4. GAME_OVER

    بابا نبینم غیر من دختر داشته باشیاا.. :D هان چقد هم یکی هستید واقعا ..:D

    بابا نبینم غیر من دختر داشته باشیاا.. :D هان چقد هم یکی هستید واقعا ..:D
  5. GAME_OVER

    نخیر همین که گفتم .. من دیگه دخترت نیستم ..[IMG] نخیر من تازه 24 سالم شده ..حالا چرا میپرسی ؟

    نخیر همین که گفتم .. من دیگه دخترت نیستم ..[IMG] نخیر من تازه 24 سالم شده ..حالا چرا میپرسی ؟
  6. GAME_OVER

    باشه از این به بعد خوتتم باید صب تا شب بس بشینی تو خونه .. هوا هم اصلا نمی خوری ..:D هان نمیدونم...

    باشه از این به بعد خوتتم باید صب تا شب بس بشینی تو خونه .. هوا هم اصلا نمی خوری ..:D هان نمیدونم ..25 سال ..
  7. GAME_OVER

    بابا قاطی کردیاا ..من کی گفتم میخوام برم هواخوری ..گفتم حداقل یکی هم سن خودت پیدا میکردی نه 100...

    بابا قاطی کردیاا ..من کی گفتم میخوام برم هواخوری ..گفتم حداقل یکی هم سن خودت پیدا میکردی نه 100 سال جوونتر .. :D
  8. GAME_OVER

    هیی وای من حداقل یه هواخوری هم سن و سال خودت پیدا میکردی ..:D

    هیی وای من حداقل یه هواخوری هم سن و سال خودت پیدا میکردی ..:D
  9. GAME_OVER

    نه بابایی این تفریحت ناسالم بود ..:D

    نه بابایی این تفریحت ناسالم بود ..:D
  10. GAME_OVER

    خو دیگه نری دنبال هواخوری و اینا هاااا ..وگرنه من دیگه دخترت نمیشم..:D

    خو دیگه نری دنبال هواخوری و اینا هاااا ..وگرنه من دیگه دخترت نمیشم..:D
  11. GAME_OVER

    شما اتفاقا خیلی جوونی بابایی آخه 135 سال که سنی نیست آدم باید دلش جوون باشه ولی مردم این چیزا رو...

    شما اتفاقا خیلی جوونی بابایی آخه 135 سال که سنی نیست آدم باید دلش جوون باشه ولی مردم این چیزا رو نمی فهمن که ..آبرمون میره..[IMG]
  12. GAME_OVER

    نه دیگه بابا از سن شما گذشته هواخوری....هی وای زشته مردم چی میگن..:D

    نه دیگه بابا از سن شما گذشته هواخوری....هی وای زشته مردم چی میگن..:D
  13. GAME_OVER

    نموخاد..تو در قبال دخترت مسئولی ..باید همه فکر و ذکرت دخترت باشه نه اون هواخوریه..:D

    نموخاد..تو در قبال دخترت مسئولی ..باید همه فکر و ذکرت دخترت باشه نه اون هواخوریه..:D
  14. GAME_OVER

    نه نمیشه دخترتو ول کردی رفتی هواخوری .. نمیشه ..:D

    نه نمیشه دخترتو ول کردی رفتی هواخوری .. نمیشه ..:D
  15. GAME_OVER

    هان آره مچتو گرفتم ..:D

    هان آره مچتو گرفتم ..:D
  16. GAME_OVER

    هان مرسی بابایی ..تازگیا معلوم نیست کجایی مشکوک میزنی ..:D

    هان مرسی بابایی ..تازگیا معلوم نیست کجایی مشکوک میزنی ..:D
  17. GAME_OVER

    سیلام ..

    سیلام ..
  18. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    اینم نتایج نظرسنجی سایت گل گلی ..:D جدول نهايي آراي شما- مدافعان برتر نيم‌فصل تعداد كل آرا: 30 هزار و 460 راي 1- سيدجلال حسيني (پرسپوليس) با 7012 راي 2- پژمان منتظري (استقلال) با 6888 راي 3- مرتضي اسدي (تراكتورسازي) با 4527 راي 4- حسين ماهيني (پرسپوليس) با 3243 راي 5- عبدالله كرمي (فولاد) با...
  19. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    باقری، عبدی، بزیک، حسینی و چیذری تا مشخص شدن وضعیت ژوزه در کنار گل محمدی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا مشخص شدن وضعیت مانوئل ژوزه و مذاکرات با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، کریم باقری، حسین عبدی، مجتبی حسینی (دستیار اول گل محمدی در صبا و نساجی قائمشهر)، ادموند بزیک (آنالیزور) و فرهاد...
  20. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    تا دیشب سید جلال جلو بود این اسدقلالیا تقلب میکنن...:d
بالا