یه اتفاق جالب تو بازی امروز اس دق لال افتاد ..اینکه اسدقلالیا میگفتن سایپا پرسپولیس پیوندتان مبارک ...
طفلکیا اینقد که ما تیمای 6تایی رو باهاشون پیوند دادیم عقده شده بود براشون به محض اینکه گل 4م رو زدن این شعارو دادن ...اما حواسشون نبود که چه سوتیی دارن میدن .. ما بودیم که اونا 4تایی کردیم...