نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    مرسی عزیز...شبت بخیر [IMG]

    مرسی عزیز...شبت بخیر [IMG]
  2. GAME_OVER

    [IMG] هان نه بابا شایعه س ..[IMG]

    [IMG] هان نه بابا شایعه س ..[IMG]
  3. GAME_OVER

    منم مشکل دارم با این ریاضی و حفظ کردنیا ... من چیو میتونم ؟:D

    منم مشکل دارم با این ریاضی و حفظ کردنیا ... من چیو میتونم ؟:D
  4. GAME_OVER

    منم شوخی کردم ولی خودتو نگیر ..نه بگیر تا نیفتی ..:D آره سمیه ..:gol: پ ن پ الان میگم این...

    منم شوخی کردم ولی خودتو نگیر ..نه بگیر تا نیفتی ..:D آره سمیه ..:gol: پ ن پ الان میگم این انیشتینه یا پدر فیزیک و ریاضی ایران ؟ :D ...خو راستش منم به اینا علاقه نداشتم ولی زوری رفتم خوندم دیگه ..خخخخخخ
  5. GAME_OVER

    عه؟ پس توم از همونا هستی که خودشونو میگیرن ..اییییییش ..:D چرا علاقه نداشتی خو ؟:D

    عه؟ پس توم از همونا هستی که خودشونو میگیرن ..اییییییش ..:D چرا علاقه نداشتی خو ؟:D
  6. GAME_OVER

    خوب افتخار بزرگیه چون اونا به هر کسی افتخار نمیدن ..خخخخخخخخخ کدوم لحاظ؟[IMG]

    خوب افتخار بزرگیه چون اونا به هر کسی افتخار نمیدن ..خخخخخخخخخ کدوم لحاظ؟[IMG]
  7. GAME_OVER

    اه انقده بدم میا از اینا که خودشونو میگیرن ..انگار از دماغ فیل افتادن ..:D آها از اون لحاظ..:D

    اه انقده بدم میا از اینا که خودشونو میگیرن ..انگار از دماغ فیل افتادن ..:D آها از اون لحاظ..:D
  8. GAME_OVER

    اگه خودتو نگیری میفتیاا ..از ما گفتن ..:D پس چرا گفتی هم رشته اییم ..:D

    اگه خودتو نگیری میفتیاا ..از ما گفتن ..:D پس چرا گفتی هم رشته اییم ..:D
  9. GAME_OVER

    اسم تیم باشگاهی یا ملی مورد علاقت چیه؟؟

    \¤*¨¨*¤.¸¸…¸.¤\ \¸.♥.PERSPOLIS.♥.\ .\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
  10. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    یه اتفاق جالب تو بازی امروز اس دق لال افتاد ..اینکه اسدقلالیا میگفتن سایپا پرسپولیس پیوندتان مبارک ... طفلکیا اینقد که ما تیمای 6تایی رو باهاشون پیوند دادیم عقده شده بود براشون به محض اینکه گل 4م رو زدن این شعارو دادن ...اما حواسشون نبود که چه سوتیی دارن میدن .. ما بودیم که اونا 4تایی کردیم...
  11. GAME_OVER

    من همش خودمو میگیرم ؟؟:w05::razz: عه ؟ نرم میخونی ؟

    من همش خودمو میگیرم ؟؟:w05::razz: عه ؟ نرم میخونی ؟
  12. GAME_OVER

    سیلام .. مرسی خوبم..خودت خوبی؟

    سیلام .. مرسی خوبم..خودت خوبی؟
  13. GAME_OVER

    آخرین وضعیت دختران پیرانشهر

    خوب می‌شناسم‌تان. تقریبا سر فیلم‌برداری همۀ فیلم‌هایم به گونه‌ای در کنارم بوده‌اید. از شما انرژی می‌گرفتم و نگرانی از بابت غذا، لباس، مدرسه‌های دور، جاده‌های ناهموار و... زندگی سخت و بدون امکانات‌تان همواره با من بود. در جاده‌هایی که حتی اسب‌ها برای تحمل سرما مست می‌کردند، شما شاید کیلومترها راه...
  14. GAME_OVER

    هان بابایی من فهلا برم ...روزت بخیر

    هان بابایی من فهلا برم ...روزت بخیر
  15. GAME_OVER

    منم تورو گفتم دیگه ..:D آدم فرشته ندیدم تا حالا .نمدونم ..:D

    منم تورو گفتم دیگه ..:D آدم فرشته ندیدم تا حالا .نمدونم ..:D
  16. GAME_OVER

    نه من تکم اصن ..:D نه خودم نمیگم خودت بوگو ..:D هان شماها آدمای فرشته هستین؟ ..[IMG]

    نه من تکم اصن ..:D نه خودم نمیگم خودت بوگو ..:D هان شماها آدمای فرشته هستین؟ ..[IMG]
  17. GAME_OVER

    بابایی این چه بلاییه سر این خانواده آوردی مهتاد شدن .. صد بار گفتم نرو هواخوری ..:D

    بابایی این چه بلاییه سر این خانواده آوردی مهتاد شدن .. صد بار گفتم نرو هواخوری ..:D
بالا