نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .خوبيد خوشيد سلامتيد؟
  2. E

    سلام .هستي هنوز؟

    سلام .هستي هنوز؟
  3. E

    .........................................

    .........................................
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    عزيزم منم دارم ميرم . شبت بخير سلام به اونايي كه بعدا ميان
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    جواب فائزه جونم بده بعد بدرود . خب كنجكاو شده ؟
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آرهههههههههههههههه الان يادم افتاد .حواس كه واسه آدم نميزارن
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام عزيزم .اااااااااااا من پست نداده از كجا فهميدي اومدم؟؟؟
  8. E

    سلام ممنون از قبول دوستيتون .واقعا طرز فكر خوبي داريد .ميتونم يه سوال بپرسم ؟ من تاپيك گلهاي...

    سلام ممنون از قبول دوستيتون .واقعا طرز فكر خوبي داريد .ميتونم يه سوال بپرسم ؟ من تاپيك گلهاي شمارو خوندم ولي متاسفانه موضوع رو نگرفتم .سعي كنيد به نطر برخي افراد توجه نكنيد چون هيچي از سياستو ... حاليشون نيست .
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    دوستان يه كاري واسم پيش اومد دارم ميرم .عصري ميبينمتون فعلا ......:gol:
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    واقعا يعني اين همه تنبل .نااميدم كردي .......................
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    راست ميگيا .برم يه تاپيك بزنم راه ورود به بهشت بعد آدرس تالارو بزارم
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام به داداشه خودم ......... چيكارش داري تو برو به كارت برس :mad: سلام :gol: سلام زهرا جون ديگه كسي نميخواد بياد من سلام بدم خسته شدم ..........:(
  13. E

    سلام ممنون ميشه خودتو معرفي كني ؟دوس دارم دوستامو خوب بشناسم .

    سلام ممنون ميشه خودتو معرفي كني ؟دوس دارم دوستامو خوب بشناسم .
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .يعني انتظار داري بهت اينجوري بگيم ؟: باشه : درودو سلام بر شما و خير مقدم بدليل افتخاري كه دادين و قت پر ارزشتونو در اختيار بروبچ تالار گذاشتيد:biggrin:
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خدافظ عزيزم .
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام شبنم جونم .خوب شد اومدي عجب حوصله اي داري نشستي دونه دونه جواب پستارو دادي
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    رفتم زودي برگشتم سلام من هستم كي نيست نميدونم:D سلام بر بي معرفت ها خوبيد چه خبر ؟ [/RIGHT]
  18. E

    اومدم

    اومدم
  19. E

    سلام عزيزم .من گرايشم خاك تو دانشگاه اروميه .همه ي اطلاعاتم تو بخش معرفي هستش كامل كامل ..

    سلام عزيزم .من گرايشم خاك تو دانشگاه اروميه .همه ي اطلاعاتم تو بخش معرفي هستش كامل كامل ..
  20. E

    ماجرای دختر مخترع ایرانی که با رییس جمهور کره دست نداد!!

    بهترين كار ممكنو كرده اصلا چه لزومي داره كه دست بده كه چي ........
بالا