سلام المیرا جون
خوب بیو ..
اسم وشهرم که معلومه
فرش خوندم ...عاشق ورزش .
یه ابیدل که نسبتا تازه میام اینجا پی بچه های گلش .
عاغا منم شما رو نمیشناسم .:)
پس دوباره خمار بودن موقع بازی ....
فهمیدم 2 تا خورده ..گفتم خوب شد ندیدم ...
سلام فرزانه جون .مرسی از گزارش خوبت .
اون اخر گزارش گره میگفت احسنت به دفاع بچه ها ..:razz:آخـــــــــــــــــه ..کدوم دفاع ..
گوش کن صدای نفس های پاییز میاید
نگرانی هایت را از برگ های درختان آویزان کن ..........
چند روز دیگر حتما میریزند .....
پاییزت هزار رنگ ودلت پیوسته شاد .