نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    امیدوارم پیش بینی ها درست باشه .. میگن فوتبال ایران وقتی تو شرایط سخت میوفته یه موقع ها خیلی خوب عمل میکنه .. مثل بازی ایران کره ... استقلال منتظریم .
  2. ahoo_fr

    رشته عالیه .. حتما قبول میشی مطمئن باش .

    رشته عالیه .. حتما قبول میشی مطمئن باش .
  3. ahoo_fr

    مرسی خدا رو شکر .بدک نیستم . خدا رو شکر ک خوبه .. چی میخوای شرکت کنی ؟

    مرسی خدا رو شکر .بدک نیستم . خدا رو شکر ک خوبه .. چی میخوای شرکت کنی ؟
  4. ahoo_fr

    سلام آقا آرش .؟خوبی .؟ از درس وکنکور چه خبر .؟[IMG] کتابا ازت خسته شدن یا تو از اونا ..؟؟[IMG]

    سلام آقا آرش .؟خوبی .؟ از درس وکنکور چه خبر .؟[IMG] کتابا ازت خسته شدن یا تو از اونا ..؟؟[IMG]
  5. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    آبیدلان عزیز شب همه خوش . امیدوارم تنتون سلامت ودلتون خوش باشه . ایشالا دفعه بعد خوشحال باشیم بعد از بازی .:razz:
  6. ahoo_fr

    چه خوشحاله حالا آرزوش بر آورده شده ..:redface: والا .. بازی مسخره امروز رو که ندیدی ایشالا .؟

    چه خوشحاله حالا آرزوش بر آورده شده ..:redface: والا .. بازی مسخره امروز رو که ندیدی ایشالا .؟
  7. ahoo_fr

    از این به بعد باشه .:smile: حالا بعدا برات میگم خصوصی .. کلا بگم یکی از آرزوهات بر آورده شد دیگه...

    از این به بعد باشه .:smile: حالا بعدا برات میگم خصوصی .. کلا بگم یکی از آرزوهات بر آورده شد دیگه .برو شاد باش .;)
  8. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    یه دکه اونور خیابونه ... تو اون نیستین ؟:D
  9. ahoo_fr

    همین دیگه من و بگو به امید کیا بودم خدا ...من با کیا دوستم ..:(:smile:.

    همین دیگه من و بگو به امید کیا بودم خدا ...من با کیا دوستم ..:(:smile:.
  10. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    تیموریان هم بازی برگشت در تهران را از دست داد به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان، هافبک میانی استقلال هم با دریافت کارت زرد از داور استرالیایی دیدار استقلال و اف‌سی‌سئول، 2 اخطاره شد تا بدین ترتیب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی آسیا را از دست بدهد.سایت AFC در گزارش خود از...
  11. ahoo_fr

    حالا چرا صورتتو یه وری میکنی ...؟ بگو ببینم دعا کردی اصن :razz:

    حالا چرا صورتتو یه وری میکنی ...؟ بگو ببینم دعا کردی اصن :razz:
  12. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    ممنون...:) شمال نه آذربایجان غربی دیدی درست گفتم:smile: آورین ...:)
  13. ahoo_fr

    کوجا که .. یه بار نصفه با ازراییل چش تو چش شدم ... جاتون خالی نباشه .:smile:

    کوجا که .. یه بار نصفه با ازراییل چش تو چش شدم ... جاتون خالی نباشه .:smile:
  14. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    68 سالگی بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین باشگاه ایران رای استقلال که در فوتبال ایران به یک لیدر، یک طلایه‌دار، یک مشعل روشنگر راه پیشرفت بدل شده است، امروز، روزی است خاص. روزی است مهم، روزی است از یاد نرفتنی. روزی که استقلال با قبول همه مسئولیت‌های فزاینده‌اش، پا در گود ورزش قهرمانی گذاشت...
  15. ahoo_fr

    سلام .مرسی .بدک نیستم خدا رو شکر .تو خوبی محمد عاغا ؟

    سلام .مرسی .بدک نیستم خدا رو شکر .تو خوبی محمد عاغا ؟
  16. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    قلعه نویی : به کمک 100 هزار استقلالی در تهران پیروز می شویم / ناامید نیستیم من به شاگردانم تاکید کرده بودم که نباید گل دوم را بخوریم اما بی دفتی کردیم .ما یکی از هدف هایمان این بود که در این مسابقه گل بزنیم و خیلی هم برای این موضوع تلاش کردیم . بازی در تهران شرایط خاص خودش را دارد اما ما...
  17. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    اوکی ... خوب کمی تا قسمتی ..ترکسن ... یاشاسین اذر بایجان ...;) :d قربان یو ..مرسی . المیرا بچه کجایی ..؟
  18. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    دیگه ..دیگه ...:d بله ..کاملا خون گرمی تون شهره ایرانه ... فک کنم شمال باشه بوکان ..درسته عاغا مسعود ؟
  19. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    مرسی ..تو هم خوبی دیگه ..خوش وسرحال ..؟ گفتم حالا کیو دیدین .....دایی ...:D فک کنم کلا میخواستین تبلیغ خون گرمی خدتون کنید ..:)
  20. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    منم خوشبختم رییس از آشنایی.
بالا