نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    [اثر هنری] - هنر جوهر ها روی کاغذ

    تیم جفس هنرمندی است که به خاطر نقاشی های زیبایش معروف شده است. جوهر وسیله اصلی این هنرمند است و او می تواند با استفاده از آن نقاشی هایی را بکشد که در اولین نگاه کاملا واقعی به نظر می رسند. این مرد استاد نقاشی های طبیعت است و تا به حال جوایز زیادی را نیز برنده شده است.
  2. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    سلام خوبی آبی ؟ اگه اینان ما چشامونم بکشیم .. با پاس بلیط میدن شانس ما ..:d
  3. ahoo_fr

    علی دایی یا دایی علی !!!!!!!!!!!!!!

    هفته دفاع مقدس است و دایی علی قصه ما … نویسنده وبلاگ جانبازان شیمیایی ایران |تفاوت علی دایی با دایی علی موضوع انشاء که نه ولی موضوع بحث روز ما است. خب هر چه باشد هفته دفاع مقدس است. علی دایی فوتبالیست و دایی علی جانباز! علی دایی یک تصادف کرد عالم وادم فهمیدند دایی علی به علت عارضه شیمیایی...
  4. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    تماشاگران زن دربازی استقلال وسئول
  5. ahoo_fr

    سبیلاش تو حلقم ..[IMG] پشت کفتری رو عشقه [IMG]

    سبیلاش تو حلقم ..[IMG] پشت کفتری رو عشقه [IMG]
  6. ahoo_fr

    این کیه دیگه ....:D

    این کیه دیگه ....:D
  7. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    بچه شبتون ابی .. جمعه خوش بگذره .. صب از کوه جا نمونید ..:d
  8. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    سلام .. برو عاغا امضا به درد فک وفامیلات دورت میخوره ..:D اصن نخواستیم ... جو چه زود میگیره ..:d
  9. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    عاغا امضا ..عکس ..
  10. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    بالاخره معلوم شد شما دقیقا کدومی ..؟ راننده پراید ..؟:D
  11. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    پرچم بالاس
  12. ahoo_fr

    مرسی عزیز دلم .امیدوارم به آرزوهای زیبات برسی عزیزم .. باید میرفتیم مرمت میخونیدم ها حیف واقعا...

    مرسی عزیز دلم .امیدوارم به آرزوهای زیبات برسی عزیزم .. باید میرفتیم مرمت میخونیدم ها حیف واقعا ... با این وضع پژوهش از همه بهتره فعلا . خوشحال شدم باهات حرف زدم خانمی .
  13. ahoo_fr

    اره خوب یا علاقه نداشتم به درساش یا اصلا تا حالا چیزی راجه بهش نخونده بودم [IMG]مثل تو که میگی...

    اره خوب یا علاقه نداشتم به درساش یا اصلا تا حالا چیزی راجه بهش نخونده بودم [IMG]مثل تو که میگی فقط اسلامی رو میدونی . هم اینو دوس داشتم هم مرمت واحیا که یکی از استادام بهم گفتش نزنی خیلی بهتره تو ایران استاد خیلی خوب نداریم وکار هم تحویلت نمیگیرن زیاد ..اگه میخوای برا مرمت باید بری خارج ..بدبختی...
  14. ahoo_fr

    کلا جز هنر حساب میشه .اما نمیدونم چرا واقعا ..چه حرکتی از انسانی کنکورش حساب میشه .. من خیلی دوس...

    کلا جز هنر حساب میشه .اما نمیدونم چرا واقعا ..چه حرکتی از انسانی کنکورش حساب میشه .. من خیلی دوس دارم اما سر فصلو دیدم کلا بیخیال شدم . برا کار چی پیشنهاد های خوب دارین ؟
  15. ahoo_fr

    پس از انسانی رفتی . سراسری دیگه .لیسانس هنر داری عزیز م.؟ سخت نیس ؟

    پس از انسانی رفتی . سراسری دیگه .لیسانس هنر داری عزیز م.؟ سخت نیس ؟
  16. ahoo_fr

    دانشجوی چه رشته هنر هستی..؟

    دانشجوی چه رشته هنر هستی..؟
  17. ahoo_fr

    سلام ماریا عزیز امیدوارم خوب باشی خانمم. یه سوال میشه بپرسم ؟

    سلام ماریا عزیز امیدوارم خوب باشی خانمم. یه سوال میشه بپرسم ؟
  18. ahoo_fr

    [پیشنهادات و انتقادات] - دفتر مدیریت تالار هُنــــــر

    سلام به مدیر های عزیز ضمن خسته نباشید وتشکر از زحمت های شما خوبان ، یه پیشنهاد داشتم ... یه بخش برای مسابقات هنری به تالار اضافه شه شاید بد نباشه . این طوری همه مسابقه ها که روز به روز رو به پیشرفت هم هستش یه جا هست وهیستوری اون ها هم همن جاس .. مرسی
  19. ahoo_fr

    یه کاری کن آرش .. یه چند تا منبع ومطالب بزار حد اقل . این جوری شاید روند تاپیک بهتر بشه .

    یه کاری کن آرش .. یه چند تا منبع ومطالب بزار حد اقل . این جوری شاید روند تاپیک بهتر بشه .
  20. ahoo_fr

    ای شیطون .. هر تاپیکی هم که میزنی بوش به یه مدیر برسه ترکیده ..[IMG] تبریک اینم ترکید ..[IMG]

    ای شیطون .. هر تاپیکی هم که میزنی بوش به یه مدیر برسه ترکیده ..[IMG] تبریک اینم ترکید ..[IMG]
بالا