دکتر فتحاللهزاده:از هواداران می خواهم ، از دقیقه اول تا آخر تیم را تشویق کنند
در بازی رفت ما به هیچوجه مستحق باخت نبودیم. حتی با وجود بازی که من از استقلال در نیمه اول دیدم احساس کردم میتوانیم بازی را ببریم، اما بدشانسی آوردیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم. به نظرم اگر بچهها آرامش...