نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    فتح الله زاده: با نتیجه 4 بر یک صعود می کنیم دکتر فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه کادرفنی و بازیکنان استقلال میزبان شهردار تهران در اردوی پیش از بازی مقابل اف.سی.سئول کره جنوبی بودند، ضمن تشکر از حضور شهردار تهران و حمایت او از تیم استقلال در آستانه این دیدار حساس اظهار...
  2. ahoo_fr

    ****روزای خوب****

    فوق العاده بود عزیزم . جز تاپیک هایی بود که تا تهش خوندم .. امیدوارم ادامه داشته باشه تاپیکت. روزی که انقد بهت خوش بگذره که گذشت زمان رو حس نکنی .
  3. ahoo_fr

    برو جونم .شب خوش . روز خوبی داشته باشی فردا . موفق وسلامت باشی . بوس

    برو جونم .شب خوش . روز خوبی داشته باشی فردا . موفق وسلامت باشی . بوس
  4. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  5. ahoo_fr

    در راه تربیته عزیزم .. هدف غیر از این نیس که ..[IMG]

    در راه تربیته عزیزم .. هدف غیر از این نیس که ..[IMG]
  6. ahoo_fr

    بیهوشش کن ..:biggrin:

    بیهوشش کن ..:biggrin:
  7. ahoo_fr

    یه ذره حبسش کن بزار از تو یاد بگیره :D

    یه ذره حبسش کن بزار از تو یاد بگیره :D
  8. ahoo_fr

    فدای تو .برو جونم . تو هم همین طور .شاد وموفق باشی عسل جونم

    فدای تو .برو جونم . تو هم همین طور .شاد وموفق باشی عسل جونم
  9. ahoo_fr

    [IMG][IMG]

    [IMG][IMG]
  10. ahoo_fr

    چه خشن ..:D بفرس ای فیلم .ملت هم بخندن ..:d

    چه خشن ..:D بفرس ای فیلم .ملت هم بخندن ..:d
  11. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

    خوب کاری میکنید .. بزنید رادیو هفت یه ذره بهتره .. خوابتون هم میگیره ..:D
  12. ahoo_fr

    واییی عاشق ویالون گوش کردنم . اما هنر زدنش رو ندارم .. موفق باشی عزیزم . هم وطن میباشی هانی جونم ؟

    واییی عاشق ویالون گوش کردنم . اما هنر زدنش رو ندارم .. موفق باشی عزیزم . هم وطن میباشی هانی جونم ؟
  13. ahoo_fr

    آره اونم خوبه .. جیگرمو داره در میاره کم کم .. یکی مثل تو خوبه براش حوصله بچه داری [IMG]

    آره اونم خوبه .. جیگرمو داره در میاره کم کم .. یکی مثل تو خوبه براش حوصله بچه داری [IMG]
  14. ahoo_fr

    افتخار دوستی با کیو دارم ؟ عزیزم یه ذره معرفی میکنی خودتو ؟

    افتخار دوستی با کیو دارم ؟ عزیزم یه ذره معرفی میکنی خودتو ؟
  15. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

  16. ahoo_fr

    سلام عزیزم . خوبی .؟ خوش میگزره که ؟ یه مشکلی بود خدا رو شکر حل شد .. به دعای شما دوستای گلم .[IMG]

    سلام عزیزم . خوبی .؟ خوش میگزره که ؟ یه مشکلی بود خدا رو شکر حل شد .. به دعای شما دوستای گلم .[IMG]
  17. ahoo_fr

    سلام عزیزم امیدوارم خوب وخوش باشی . ودوست خوبی برات باشم .

    سلام عزیزم امیدوارم خوب وخوش باشی . ودوست خوبی برات باشم .
  18. ahoo_fr

    من همین که ملاقات میکردم کافی بود .:d. اصن دلم لامصب آروم میشد :d

    من همین که ملاقات میکردم کافی بود .:d. اصن دلم لامصب آروم میشد :d
  19. ahoo_fr

    کو پس کجا رفت اواتارت .. اومدم حالشو بپرسم ..ژیگرو ..[IMG]

    کو پس کجا رفت اواتارت .. اومدم حالشو بپرسم ..ژیگرو ..[IMG]
  20. ahoo_fr

    کلوپ آبیدلان.

بالا