بد برای یه لحظه شه ,افتضاحه :razz:
وظیفشون بود:razz::D تا آخر دنیا هم باید همین کارو بکنن :razz:
نه واقعا , ماشالله به این همه خریت :biggrin::biggrin:
من فعلا می خوام بهش بخندم ,شما جای بقیه حسودی کنین :gol:
خوبه تاپیکه شمائه ها :D همون صفحه ی اول ,کلی کلمات قصار بوود در بازه ی خانوما :surprised:
خوب ممکنه همه ی اونا درست باشه ,ولی نه برای اکثر خانوما ,خیلی از اونصفات مثله زیبایی و آرام بودن و ... درسته ولی خیلی چیزای دیگه رو بلوف می دونم :razz: