کاره خوبی می کنی , ولی تا زمانی که مجرد باشی :razz:
منظورت همون ضد و نقیض های توئه که اسمشو گذاشتی حرف؟؟:surprised::D
خوب منم که گفتم , خیلی پارادوکس نداشت ,خیلی خیلی داشت :D
سلام دوستان
می دونم سوالم خیلی کلیه! ولی هدفم همین بود , شما تنوع پسندین یا قانع؟
حالا می تونه در مورد لباس باشه ,گوشی , ماشین , دوست , همسر !! و ...
مثلا خودم خیلی از کفش و تی شرت خوشم می آد و در سال کلی پول بابتش می پردازم
شما چطور؟