نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ااااااا کجا شیطونی کردی؟ ستایش کیه؟ اخطارا امتیازیه؟ :que:
  2. malina

    [IMG]

    [IMG]
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    درسته چی بگم والا همش تهنام اینجا میشینم همینجوری تا شما بیای یه کم درد و دل کنیم:D هی روزگاااااااااار
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    انشالا... این حسا زود گذره توجه کنی بدتر میشه... خودت خوب میشی پسرم:smile:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخه تا ندونم چه فکراییه نمیدونم چی بگم... ولی من میگم از بیکاریه ما دخترا خل شدیم تو خونه از بیکاری خدا به داد شماها برسه
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    با عرض معذرت اینجا دیگه باید دعوات کنم:w00: قحطیه نت که نمیشه...بالاخره هر چند وقتی میشه یه سری زد...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام بر شما خوش اومدین یه کم درد و دل ای بابا چه فکرایی؟بگو ببینم
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    گاهی وقتا چیزایی پیش میاد که ناخواسته زیر قولامون میزنیم..ایشالا که خیر باشه و هرچی به صلاحتونه پیش بیاد.... حالا اگه اینجا بودین که چه بهتر..اگه هم دیگه نشد بیاین همیشه به یادتون هستیم...اصلشم همینه که یه خاطره ی خوب به جا بمونه...
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چرا میخوای بری؟:(اگه خواستی بگو....
  10. malina

    عکس هایی زیبا از دلفین ها

    مرسی خیلی دوسشون دارم همیشه لبخند میزنن
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نچ نرفتم :(
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ممنون.منم دعا میکنم براتون که ایشالا موفق باشید... مرسی از دعاتون. آمین
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بد نیستم مرسی اونجاها میری دلت شکست منو هم دعا کن:cry:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااااااااااام:w42: خوبین؟ داشتم دق میکردم خوب شد اومدین تا اومدم رفتن
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چه پاقدمی داشتم من:redface:
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کجا رفتین؟ آقا بهنااااااااااااااام
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسیییییییییی از روز اول همین بوده..عوضشم نمیکنم...:smile:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همینجوری یهوییییییی خوبه خوب باش
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خدا رو شکر:w31:
بالا