نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کوووجایییییین؟
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اوه چه شلوغ تو گزارشتون بنویسید همه چی آرومههههههههه .......
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آرهههههههههههههه من که یه شب نیام دلم یه ذره میشه سلاااااااااام آقا میلاد خوبین؟ چه عجبی حسابی مشغول کارید
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بترکه چشم حسوووووود والا حالا من و تو خوبیم میایم اکثرا نمیان
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه می خورد بر سقف قلبم باورت شاید نباشد خسته است این قلب تنگم . . ..
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره ننه جون خاله بازی میکردیم با پسرا میجنگیدیم:D بساط مردمو به هم میزدیم خلاصه اوضاعی بود جوونیییییی کجایی که یادت بخیر...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باران میبارد... صدای قطراتی که روی شیشه پنجره اتاقم میخورد.. گویی تمام آرامش دنیا را برایم به ارمغان می اورد... باران هم میداند ... من ... آرام نیستم
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تشکر ندارم گلم مرسییییییییییی
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نازی آره سکوووووووووووووووت حکمرانی میکنه شبا دیر وقت فقط من و شهرام خان اینجاییم همش میگیم جای بچه ها خالیه
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قربونت برم من بدک نیستم چه میکنی گلم؟خیلی وقته اومدی؟
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااام مریم جونم خوبی فدات؟
  12. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلااااااام شهرام خان ایشالا که صد درصد قبول میشی:smile: صفحه 435.......آیه 4 تا 11 سوره فاطر
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره بابا خفه ش کن:D
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره دیگه باید به معنویات رسید...مرسی منم دعا میکنم شما و همه بچه های اینجا رو... آخییییییی پس باید یه فکر دیگه کرد...خاکش کنیم یه جا کسی پیداش نکنه:D خب دیگه بریم شبتون طلا خوابای خوب خوب ببینید بای بای
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم دلم براشون تنگ شده چه شبای شادی داشتیم اینجا باوشه..دستت درد نکنه...اگه اجازه نداد یکی بزن تو سرش حله:D
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا شهرام رفتی؟ من برم بخوابم دیگه:confused:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم حالا شوخی کردم خب...البته خجالته جدی بود:Dاصلن ولش... ای ول پس اعتقادیه...البته گفتی نمیای اصلا فکرم نرفت سمت مزدوجیو اینا...فکر کردم کاری چیزی داری وقت نمیکنی...
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه باباااااا!!!!!!!:surprised: عجب!!!!!!! حرفات مفید بود والا دستت درد نکنه.روشن شدم:D پ خیلی مراقب باش آسه بیا آسه برو
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :D:redface::redface: خجالت کشیدم یهو... اگه آفامون اجازه بده میام:biggrin:
بالا