الهیییییییی
خیلی خیلی خوشحال شدم که بودی ستاره جون.
خدا پشت و پناهت
شما هم ما رو از دعاهات فراموش نکن
دوستت دارم یه عالمههههههههه
بووووووووووس
شبت طلا
بای بای
منم خوبم عزیزم...
فدای تو.من بیشتر...
چیکارا میکنی؟
داری میخونی؟
خوبم مریم جونم...
عزیزم چند شب اومدم کسی نبود بد دلم گرفت...سوت و کور بود...
جای تو مخصوصا خالی بود...:gol:
ای جانم
از ذوق دیدنت طبعم گل کرد:redface:
فدات بشم
گل من
عزیز دلم
ستاره جونم
گوگولی من
عخش منننننننننننن
بخخخخخخخخخخخخخخخلللللللل
بوووووووووووووووس
آخیشششششش...اینا رو دلم مونده بود این چند وقت که نبودی:redface:
خوبی گلم؟
چیکارا میکنی؟:gol: