نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    غصه نخور آقا بهنام....
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره قدیماا یادش بخیر یکی از سرگرمیامون بود الان به بچه ها بگی بازی کن مسخره میکنن:razz:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از این چرخونه ها هم زیاد خوشم نمیاد...سرم قیلی ویلی میشه:D یه قل 2 قل بازی کردی؟:D
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باشهههههههههههههههههه
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    الهیییییییی خیلی خیلی خوشحال شدم که بودی ستاره جون. خدا پشت و پناهت شما هم ما رو از دعاهات فراموش نکن دوستت دارم یه عالمههههههههه بووووووووووس شبت طلا بای بای
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ووووووووووویییییی خوج به حالتون... من فقط تاب و سرسره دوس دارم. از الاکلنگ بدم میاد:d
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هدف.اراده.پشتکار
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چی بگم والا...
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چند روز پیش آره... ولی تو برفا نه... خیلی باید باحال باشه...
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    پس همه گیره این حس و حال....
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اوهوم...کاملا میفهمم چی میگی...
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin::biggrin:اون منم.
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم همینطور.. :redface:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من بیشتررررررررر مریم آواتارتو میبینم هوس تاب بازی میکنمممممم چه کیفی میده
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ببخشید... :redface: کار و بار خوبه؟
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم خوبم عزیزم... فدای تو.من بیشتر... چیکارا میکنی؟ داری میخونی؟ خوبم مریم جونم... عزیزم چند شب اومدم کسی نبود بد دلم گرفت...سوت و کور بود... جای تو مخصوصا خالی بود...:gol:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خوبم شکر... شما چطورید؟ چه خبرا ؟ چه خطرا؟ چه خفرا؟ (همشو جواب بدین پیلیز):redface:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااام آقا بهنام خوبین؟ چه عجب!!!!!!
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ای جانم از ذوق دیدنت طبعم گل کرد:redface: فدات بشم گل من عزیز دلم ستاره جونم گوگولی من عخش منننننننننننن بخخخخخخخخخخخخخخخلللللللل بوووووووووووووووس آخیشششششش...اینا رو دلم مونده بود این چند وقت که نبودی:redface: خوبی گلم؟ چیکارا میکنی؟:gol:
بالا