با شما میگن دوست خوب;)
پس ینی طلسم باطل شد:D
آخییییی
دوست صمیمی ندارید برید با هم بیرون؟بچرخین...
کی گفته اذیت میکنی؟
شما که همیشه حضورت خوش حال کننده بوده برا همه:smile:
:razz:از اون حرفا زدید هااا
زبونتونو گاز بگیرید...زوووووووووود... تا طلسم شکسته بشه:D
الان بیکاری زده بالا اینجوری میگید...ایشالا چند ماه دیگه که رفتید سر کار روحیتون توپ میشه