ملینا جان میگم تو تایپیک انگلیسی یه تایپیک عکس متن دار گذاشتم..اگه عکسی داری که روش انگلیسی نوشته بزار اونجا ماهمببینیم دیگه قیز.. حوری موری زیاد نزاریا.. عمو لرد میاد هردومون رو میندازه بیرون
باشه میخوای برمبه خودش بگم؟
ولش کن اجازه بده خندم رو نگه دارم دیگه چقد حسودی و زودرنجی.. باباجان
مطمئن باش خدای تو تورو خیلی دوس داره ...
جون من بیخیال ها.. نری یه جایی عوضش رو در بیاری من این لبخندم روبا انبردست میکنم میندازم دور اصلا.
یوعععععععععععععععععععخ من ایستیرم.. اعععععععععععععععععععع(عر عر نیستا گریه است)
قیرنیس بیردانادا ایستیرم..
ببین چی پیدا کردم..
Sadece sen ol heyatımda.Her cümlem senle başlasın,nöqte yerine sen sonlandır fikirlerimi.Bildiyim tek dil,danışdigim her kelime sen ol.Yalnız seni görüm,seni duyum,seni...
فک میکنی منم مثل بز نگات میکردم اونوقت؟
نه عزیزم.. منم میرفتم برج میلاد همون بالا خودم رو با سوزن هوا میکشتم.. بعدشم مینوشتم تقصیر تو بود..
دهه
دهه
آره واللا بازم خنده ام تموم نشده