آفرین
به یکی از مشکلات اساسی فرار کاربران فعال علمی اشاره کردید
البته خدا رو شکر این رسم تو تالار ما نست و مدیرمون اونقدری اکتیوه که هر روز سر میزنه به تالار
از این بابت هم از ایشون ممنونم و قدر دانشونم
خدا رو شکر تالار ما تاپیک زدن آزاده و احتیاجی به تایید نداره
اما مشکل یکسری از تالار ها...
یه چیزو هم بگم
تالار سرامیک قبل از فعالیتم همیشه تعداد بازدید کننده هاش صفر یا نهایتا یکی دونفر بود
اما الان رسوندم به 11 نفر
پس خیلی هم نباید نا امید بود
من خودم تو این آزمون شرکت نکردم
از جمعی دوستان که پرسیدم این راهنمایی رو کردن
یک نفر نتیجه نگرفته جمعی که اون آزمون شرکت کردن ناراضی بودن
به هر حال این رو فقط برای راهنمایی ها و نتایج پرسش خودم گفتم
دقیقا همینیه که شما گفتین
منم یه مدت خدافظی کردم و رفتم
اما دلم طاقت نیاورد
دارم سعی می کنم دوباره اون آدمای قدیمی رو برگردونم
دوباره جو تالار خودمونو فعال کنم
تلاشمو می کنم
نا امید نمی شم
آوا جان ببخش وسط داستان پست دادم
الان رسیدم به قسمت 86
با هر قسمتی که می خونم هر چی فحش بلدم نثاره این پسره کردم
واقعا اعصابم خورده
متاسفانه این جور پسرا کم هم نیستن عاقبتشونم مثه روز روشنه
باید بگم دختره هم مقصر بوده که شرایط سو استفاده رو فراهم کرده
اگه همون موقع محکم سر حرفش بود و...
من هنوز وقت نکردم پایان داستان رو بخونم
اما اینو می دونم دوستی های قبل از ازدواج مفت نمی ارزه
تا زمانی که کسی شرایط ازدواج نداشته باشه اصلا نباید بهش فکر کنه
کسی هم که شرایط داشته باشه یهویی میره خواستگاری دیگه تو رفت و امد های قبل از ازدواج طرفشو میشناسه ببینه مناسبش هست یا نه
این دوس بازیا...