نتایح جستجو

  1. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما می دانیم کاربران فعال معمولا روال پست هاشان صمیمی است اما نمیدانیم چرا وقتی مدیر می شوند خشک می شوند و آدم را تحویل نمیگیرند
  2. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما میدانیم که احترام به کاربران باید رعایت شود اما نمیدانیم چرا بعضی وقتا احترام یکطرفه می شود ما میدانیم پست های خیلی زننده و مورد دار سریعا باید حذف شود اما نمی دانیم چرا به هر مدیری پیام خصوصی دادیم گفت ما دسترسی به ان تالار نداریم چرا رسیدگی به تخلفات و پاک کردن پست های مستهجن برای همه...
  3. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما میدانیم دختر نونوا پیدا نشد اما عکس های خیلی از بچه ها را در آن تاپیک دیدیم و خودمان هم عکس نشان دادیم :دی
  4. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    جدیدا اینجوری شدم تالار آزاد اومدم محتاط شدم امان از اسپم
  5. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما می دانیم جای این تاپیک تالار آزاد بود اگر میشود بوگو منتقل شود
  6. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما چند کاربر میشناسیم که پیشوند نام کاربریشان مهندس و دکتر است اما وقتی آمارشان را از خودشان میگیریم می گویند در آینده قصد دارند دکتر یا مهندس شوند
  7. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما میدانیم که باید بشینیم سر درسمان الان امتحان داریم خیر سرمان اما تا تقی به توقی می خورد دلمان هوای باشگاه را می کند
  8. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    خوب واسه این کار فک می کنم نیاز به 10 عضو فعال ترک زبان دارید که مایل به تاسیس همچین تالاری باشن دقیقا بخش های تالار رو هم مشخص کنین و اهدافو تو دفتر پیرجو بذارید ببین چی میگه بچه ها ی یکی از تالار های تازه تاسیس هم همین کارو کردن
  9. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    تالار واسه ترک زبونا واسه چی میخوای ؟ همون تاپیک بچه ها ی تبریز کافیه دیگه ؟ اگه میخواین مطلب علمی بذارین خوب زبانش فارسی باشه که همه فیض ببرن اگه هم خوش و بش و اسپم بازیه که همون تاپیک هست دیگه دقیقا اگه اهدافشو بگی و احتیاج بود تو تاسیسه تالارش کمک می کنم
  10. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما میدانیم ترکی خوب است اما شورش را در اوردید " زبان تالار فارسی می باشد :دی "
  11. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    والا این زن و شوهر بازیای شما هم که دیگه به قول آراز شده بلای باشگاه نمیگید اینجا مجرد زیاده دلشون میخواد هی تو تاپیک ها زن و شوهرا قربون صدقه هم میرن
  12. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    :surprised::surprised::surprised::surprised: مگه کسی اینجا اینترنتی ازدواج کرده ؟ یعنی در واقعیت ازدواج کردن ؟ اگه منظورت شجره نامه و فک و فامیل بازیاس آره حق با توئه بد جور بلا شده جرات نیس با شووهر کسی 2 کلوم سلام علیک کنی
  13. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    در اون مورد بگم خیلی از مدیرایی که فعالیت نمی کنن درخواست بازنشستگی میدن اما ادمین چون جایگزین مناسب نداره قبول نمیکنه اون یکی رو هم تو پیام خصوصی بوگو مردم از فضولی:دی
  14. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما می دانیم جو باشگاه پر از کاربرایه تازه واردی شده که صرفا جهت اسپم و تفریح وارد باشگاه می شوند ما میدانیم خیلی از مدیران با رفتار نه چندان جالب موجب فرار کاربران فعال می شوند ما می دانیم باشگاه قدر یکسری از کاربران را نمیداند راستی این روزها همه اخراج می شوند شما چطور ؟
  15. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    سلام محمد آقا ممنون از دونسته ها :دی ما میدانیم فلان مدیری هفته ای یه بارم به باشگاه نمیاد ولی همون مدیر میشه یکی از منتخبان بچه ها به عنوان یکی از چهره های ماندگار باشگاه ! در این مورد توضیح بدم حتی اگه کسی تو یه دوره ی خاصی فعالیت خوبی داشته باشه میتونه چهره ی ماندگار باشه و همه بگن یادش...
  16. zeinab68

    سلام اتیلا حالن یاخچی سن ؟

    سلام اتیلا حالن یاخچی سن ؟
  17. zeinab68

    *** آزمایشگاه پرسلان ***

    وزن مخصوص دوغاب : وزن مخصوص دوغاب بیان گر نسبت مواد جامد و آب است ، وزن مخصوص دوغاب ها باید حتی الامکان زیاد باشد . علت استفاده از روان کننده ها به همین دلیل است .وزن مخصوص دوغاب هاي ريخته گري بايد حتي المقدور بالا باشد.علت اساسي استفاده از روان كننده ها در دوغاب هاي ريخته گري همين مورد...
  18. zeinab68

    *** آزمایشگاه پرسلان ***

    خصوصیات بدنه : هر بدنه ساخته شده دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که در اینجه به اختصاربرخی از آنها را توضیح می دهیم . پلاستیسیته : خاصیتی که یک ماده را قادر می سازد تا در اثز یک نیروی خارجی بدون شکست و گسستگی تغییر شکل داده و بعد از حذف یا کاهش نیرو همچنان شکل خود را حفظ نماید. اندازه...
  19. zeinab68

    سلام / پیشنهاد می کنم نام تاپیکتون رو ویرایش کنید بذارید آزمایشگاه انجماد فلزات چون تاپیک ها ی...

    سلام / پیشنهاد می کنم نام تاپیکتون رو ویرایش کنید بذارید آزمایشگاه انجماد فلزات چون تاپیک ها ی گزارش کار قفل میشه ممنون
  20. zeinab68

    ملودی ببین این پست رو میتونی پاک کنی ؟ هیشکدوم از مدیران نیستن افتضاحه

    ملودی ببین این پست رو میتونی پاک کنی ؟ هیشکدوم از مدیران نیستن افتضاحه
بالا