بله
تنها کاربر فعال سرامیکم منم
اینقد موندمو رو مخ مدیر کار کردم که بالاخره یه تغییراتی تو تالارمون داد و دسته بندی کرد
تلاش بی نتیجه نمیمونه اما خیلی ازین بی توجهی ها و خشونت های مدیران باعث فرار کاربران میشه
هیچکس دوس نداره هم بیاد فعالیت علمی کنه هم به جای اینکه حمایت بشه بهش بی اعتنایی...