نتایح جستجو

  1. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    نه اونایی که فقط نام کاربریشون ثبت شده که از ساعت 12 شب دیشب تا الان آنلاین شدن صفحه اصلی رو نیگا اون زیر اسامی هست حدود 30 خط در هر خط هم حدودا 20 نام کاربری وجود داره
  2. zeinab68

    بله دیروز به چند مدیر دیگه هم گفتم همین رو گفتن از دیروز دارم هی گزارش میدم پیام خصوصی میدم...

    بله دیروز به چند مدیر دیگه هم گفتم همین رو گفتن از دیروز دارم هی گزارش میدم پیام خصوصی میدم اصلا مدیرایی که دسترسی دارن به روی خودشونم نمیارن ممنون
  3. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    یه آمار دیگه همین امروز حدود 600 کاربر از 12 شب تا الان آنلاین بودن حالا تا شب بیشتر هم میشه
  4. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما بی احترامی نکردیم تنها انتقاد کردیم
  5. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    حساب کردم 70560 کاربر داریم
  6. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    یه نیگا پایین صفحه اصلی بنداز ببین روزانه بالای 200 الی 300 کاربر آنلاین میشن حالا برو قسمت experience رتبه بندی رو بزن تو هر صصفحه 30 کاربر نامشون ذکر شده حالا تعداد صفحات رو ضرب در 30 کن آمار کاربرا در میاد بذا خودم حساب کنم
  7. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    بله تنها کاربر فعال سرامیکم منم اینقد موندمو رو مخ مدیر کار کردم که بالاخره یه تغییراتی تو تالارمون داد و دسته بندی کرد تلاش بی نتیجه نمیمونه اما خیلی ازین بی توجهی ها و خشونت های مدیران باعث فرار کاربران میشه هیچکس دوس نداره هم بیاد فعالیت علمی کنه هم به جای اینکه حمایت بشه بهش بی اعتنایی...
  8. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    به نظر من 1000 کاربر بالای 20 سال و با سواد بهتر از 20000 هزار کاربر نی نی هست
  9. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    تالار ما پر از بچه های فعال علمی بود مدیرمون چون سرامیست دوست نبود و دوس داشت رشته ی خودش بالا بره اینقد تالارمونو بی محلی کرد و ساختارشو تغییر نداد تا بچه ها گذاشتن رفتن همه ناراحت شدن رفتن
  10. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    من میدونم چرا اینجوری شده چون آدمایه با سواد و علم دوست باشگاه کم شدن
  11. zeinab68

    ملسی عزیز خاله

    ملسی عزیز خاله
  12. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    منم تایید می کنم
  13. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    بله تا حدی البته تالار خودمون رو راضیم ازش مدیرمون نمیذاره اینجوری بشه
  14. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    البته جو تالار آزاد و زنگ تفریح اینجوریه ولی تالار خودمون خیلی جوش علمیو مفیده
  15. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    رها جون من خاله بهنامم یعنی
  16. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    نمیشه عزیزم من همه کارامو با هم انجام میدم اسپم هامم اینن بین :دی
  17. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    نه پیدا نشد به جاش چهره های حدودا 10 تا از کاربرا یا بیشتر رو دیدیم :دی
  18. zeinab68

    ما از باشگاه مهندسان ایران چه ها میدانیم ؟

    ما دیگر هر چی به مغزمان فشار آوردیم دیگر چیزی ندانستیم :دی
بالا